Az e-kereskedelem és a UX: sikeres online vásárlás kulcsa
Kulcsszavak:
E-kereskedelem, felhasználói élmény, innováció.
Absztrakt
Az e-kereskedelem és az online vásárlás dinamikusan fejlődik és változik, egyre többen választják ezt a kényelmes megoldást a hagyományos üzletekben történő vásárlás helyett. Az online kiskereskedők sikerének kulcsa, hogy igyekeznek a lehető legteljesebben kiszolgálni a vásárlók igényeit, nemcsak a termékkínálatban, hanem az értékesítési folyamat során a vásárlói elégedettség tekintetében is. A UX tervezésénél figyelembe kell venni minden olyan elemet, amely befolyásolja a felhasználó vásárlási élményét, érzéseit és benyomásait. Manapság nincs helyzeti előny innováció nélkül!
Megjelent
2024-10-01
Hogyan kell idézni
Mihalovicsné KollárA. (2024). Az e-kereskedelem és a UX: sikeres online vásárlás kulcsa. Dunakavics, 12(10), 45-52. Elérés forrás https://ojs3.mtak.hu/index.php/dk/article/view/18802
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek