Kereskedelmi kommunikáció és közösségi média a magyarországi kisés közepes méretű vállalkozások körében

  • Kovács Tamás Varsói Menedzsment Egyetem, egyetemi docens
  • Pintér-Berecz Nikolett Erika Varsói Menedzsment Egyetem, egyetemi hallgató

Absztrakt

A magyarországi kis- és közepes méretű vállalatok a hazai gazdaság motorját képezik, és ilyen módon jelentős mértékben hozzájárulnak hazánk gazdasági teljesítményéhez. A dolgozat keretében számba vettük ezen vállalkozásokat érintő legfontosabb kihívásokat, és megvizsgáltuk azokat a marketing-kommunikációs nehézségeket, amelyekkel ezen entitások üzleti működésük során szembesülnek. Az érintett szektor piacrajutási, és az azokon való sikeres részvételt érintő esélyei közül a legfontosabb kérdés, hogy kereskedelmi kommunikációjukat milyen módon befolyásolja a napjainkra megváltozott, egyre inkább „online” csatornák által dominált környezet. A kereskedelmi kommunikáció tervezésekor kiemelt figyelmet érdemes fordítani a társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetőségeire, hiszen ez a márka- és arculat építésének egyik leginkább kézenfekvő eszköze a KKV-szektor szereplői körében. A dolgozat keretében korábban lefolytatott kutatások összefoglaló áttekintésére, valamint egy saját kutatás részletes bemutatására kerül sor, amelynek tükrében elemezhető, hogy az online felületek, a közösségimédia- platformok fogyasztók körében tapasztalható térnyerése milyen hatást eredményez ezen vállalkozások életére nézve.

Megjelent
2024-02-01
Hogyan kell idézni
KovácsT., & Pintér-BereczN. E. (2024). Kereskedelmi kommunikáció és közösségi média a magyarországi kisés közepes méretű vállalkozások körében. Dunakavics, 12(2), 23-38. Elérés forrás https://ojs3.mtak.hu/index.php/dk/article/view/18847
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek