Utasélmény a jegyértékesítésben és az utastájékoztatásban: közlekedési Service Design

  • Lóránt Laskay Közlekedéstudományi Intézet
  • Ádám Németh Közlekedéstudományi Intézet
  • Dániel Tóth-Maros Közlekedéstudományi Intézet

Absztrakt

Miért érzi magát az utas elveszve, amíg utazik, mit ért meg a körülötte zajló eseményekből? Versenyképességi korlát-e a közlekedés „bonyolultsága”? A HKIR (Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer) az ország közösségi közlekedésének eddigi legkomplexebb informatikai projektje, amely bevezetése után évtizedekre határozza majd meg az utasélményt, és keretezi a helyközi közlekedés szereplőinek együttműködését. A következőkben megtudhatjuk, hogy milyen alapelvek mentén építik fel a szerzők a rendszert, és hogy jutnak el ezekhez?

Hogyan kell idézni
LaskayL., Németh Ádám, & Tóth-MarosD. (1). Utasélmény a jegyértékesítésben és az utastájékoztatásban: közlekedési Service Design. Közlekedéstudományi Szemle, 69(6), 27-44. https://doi.org/10.24228/KTSZ.2019.6.3