Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
A Névtani Értesítő logója.
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • A folyóiratról
    • Információk
    • Szerkesztőbizottság
    • Beküldések
    • Lektoroknak
    • Nyílt hozzáférés (Open Access)
    • Etikai nyilatkozat
    • Adatvédelmi nyilatkozat és szerzői jogok
    • Indexálás
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 46 (2024) /
  4. Könyvszemle

Kovács László szerk.: Márkanevek: marketing és nyelvészet határán

  • Judit Kozma HUN-REN Nyelvtudományi Kutatóközpont
  • PDF
Megjelent
2024-10-28
Folyóirat szám
Évf. 46 (2024)
Rovat
Könyvszemle

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Judit Kozma, Österreichische Namenforschung 50. (2022) , Névtani Értesítő: Évf. 46 (2024)
  • Judit Kozma, Österreichische Namenforschung 49. (2021) , Névtani Értesítő: Évf. 45 (2023)
  • Judit Kozma, Peter Ernst – Stephan Gaisbauer – Albrecht Greule – Karl Hohensinner Hrsg.: Namenforschung im Spannungsfeld zwischen Wissenschaft und Öffentlichkeit. Beiträge zum Symposion Namenforschung (Linz, 4–6. Oktober 2018) , Névtani Értesítő: Évf. 45 (2023)
Kézirat benyújtása
Nyelv
  • Hungarian
  • English

Folyóiratunkat indexeli

Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
Open Journal Systems

ISSN 0139-2190 (nyomtatott), ISSN 2064-7484 (online)

Az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Magyar Nyelvtudományi és Finnugor Intézete és a Magyar Nyelvtudományi Társaság lektorált folyóirata.

Alapítva: 1979.

Támogatók: ELTE BTK Kari Kiválósági Alap, ELTE Folyóirat-fejlesztési Alap.

A kiadói rendszerről