Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
  • Aktuális
  • Archívum
  • Archívum 2013-
  • Kiadó
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 12 szám 12 (2024)

Évf. 12 szám 12 (2024)

Megjelent: 2024-12-01

Teljes szám

  • PDF

Cikkek

  • A inklúzió fókusza az oktatásban
    Antal-Fekete Emese
    5-12
    • PDF
  • A Successful School Innovation and the Potentials Inherentin Free School Choice
    Bolla Zsolt
    13-18
    • PDF (English)
  • Egyetemi hallgatók jelszókezelési gyakorlata
    Bottyán László
    19-28
    • PDF
  • The Evolution of Methodological Textbooks in Hungary (1947–2020): Changing Approaches in Mechanical Engineering Education
    Budai Gábor
    29-36
    • PDF (English)
  • Robotok alkalmazása egy gyógypedagógiai intézmény tanulásban akadályozott tanulóinak évfolyamain
    Csányiné Guszter Lídia Noémi
    37-46
    • PDF
  • Kompetencia mérés eredményének hatása egy kisiskola életére
    Farkas Imre
    47-58
    • PDF
Nyelv
  • English
  • Hungarian

Folyóiratunkat indexeli

Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Open Journal Systems

Kiadó és Szerkesztőség: 2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/A. 
E-mail:
duepress@uniduna.hu;  szerkesztoseg@dunakavics.com

ISSN: 2064-5007

A kiadói rendszerről