Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Dunakavics
Aktuális
Archívum
Archívum 2013-
Kiadó
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 12 szám 12 (2024)
Évf. 12 szám 12 (2024)
Megjelent:
2024-12-01
Teljes szám
PDF
Cikkek
A inklúzió fókusza az oktatásban
Antal-Fekete Emese
5-12
PDF
A Successful School Innovation and the Potentials Inherentin Free School Choice
Bolla Zsolt
13-18
PDF (English)
Egyetemi hallgatók jelszókezelési gyakorlata
Bottyán László
19-28
PDF
The Evolution of Methodological Textbooks in Hungary (1947–2020): Changing Approaches in Mechanical Engineering Education
Budai Gábor
29-36
PDF (English)
Robotok alkalmazása egy gyógypedagógiai intézmény tanulásban akadályozott tanulóinak évfolyamain
Csányiné Guszter Lídia Noémi
37-46
PDF
Kompetencia mérés eredményének hatása egy kisiskola életére
Farkas Imre
47-58
PDF
Nyelv
English
Hungarian
Folyóiratunkat indexeli
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems