Kompetencia mérés eredményének hatása egy kisiskola életére

  • Farkas Imre Dunaújvárosi Egyetem, Informatikai Intézet, Számítógéprendszerek és Irányítástechnika Tanszék, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kulcsszavak: Kisiskolák, műveltségi szint, helyi közösség

Absztrakt

Az iskolák teljesítményét sokféle módon merik egy tanéven belül. Ez történhet a tanulok által kitöltött feladatalappal, vagy a versenyeken elért eredményükkel, esetleg a továbbtanulási mutatóval. Jelen cikk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy egy konkrét iskola 2017–2022 közötti időszakara vonatkoztatott kompetencia teszt eredményeit es javaslatot tesz arra, hogy ezen eredmények milyen közép- hosszú távú következtetéseket jelenthetnek az intézmény szamara. Tárgyalásra kerül a kompetencia fogalma, fajtai, az EU es a NAT által meghatározott kulcskompetenciák, valamint a kompetenciamérés eredményeként született jelentés.

Megjelent
2024-12-01
Hogyan kell idézni
FarkasI. (2024). Kompetencia mérés eredményének hatása egy kisiskola életére. Dunakavics, 12(12), 47-58. https://doi.org/10.63684/dk.2024.12.06
Rovat
Cikkek