Cikkismertetés: Kanadai tapasztalatok az iskolások mindennapos testmozgási programjának sikeres megvalósításáról
Hivatkozások
Girán, J, Kollányi, Zs., Nemesrévi, M., Pipicz, M., Sándor J., Somhegyi A., Terebessy A., Tóth G., Várfalvi M., Várfi M. & Vitrai J. (2021). Útmutató a gyermekek egészségének javítására megalakuló partneri együttműködés számára. Egészségfejlesztés, 62(1), 95–200. doi: 10.24365/ef.v62i1.717
Gosselin, V., & Laberge, S. (2022). Do the implementation processes of a school-based daily physical activity (DPA) program vary according to the socioeconomic context of the schools? a realist evaluation of the Active at school program. BMC public health, 22(1), 424. doi: 10.1186/s12889-022-12797-7
Király, G., Dén-Nagy, I., Géring, Zs. & Nagy B. (2014). Kevert módszertani megközelítések. Elméleti és módszertani alapok. Kultúra és közösség, (2.), 95–104. http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1895/1/09.pdf
![](https://ojs3.mtak.hu/public/journals/48/article_8331_cover_hu_HU.png)
Copyright (c) 2022 Vitrai József
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.