Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Porta Lingua
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
szám 1 (2024)
Megjelent:
2025-11-06
A tudományterületek nyelvhasználatának sajátosságai, szakfordítás
Corporate language, avagy a vállalatspecifikus nyelvhasználat jelentősége és szerepe az üzleti nyelv oktatásának módszertanára nézve
Csák Éva
7-14
PDF
A szülésznő-szülő nő kommunikáció vizsgálata tananyagfejlesztés céljából
Marthy Annamária
15-24
PDF
Internet és telemedicina az orvos-beteg kommunikációban
Nagy Renáta, Egyed Csilla, Csongor Alexandra
25-35
PDF
Szaknyelv és terminológia
Hogyan használjuk a H&P dokumentációs módszert az angol orvosi terminológia és dokumentációírás oktatásában?
Judit Császár, Márk Jámbor, Andrea Barta, András Végh, Katalin Fogarasi
37-46
PDF (English)
A lexikai egyszerűsítés összehasonlító elemzése magyarról angolra fordított és tolmácsolt szövegeken
Tímea Kovács
47-56
PDF (English)
Utazás forrástartományú metaforák a minőségmenedzsment szakszövegeiben
Sólyom Réka
57-64
PDF
Szily Kálmán szaknyelvi látlelete és fejlesztési terve 1879-ből
Sturcz Zoltán
65-79
PDF
Szaknyelvi tanterv- és tananyagfejlesztés, hallgatóI motiváció
Diákok hibajavítással kapcsolatos preferenciái az angolórákon
Bellók Bernadett
81-87
PDF
Frazeodidaktikai körkép
Csányi Eszter
89-98
PDF
Gyakorlatorientált szaknyelvoktatás
Mátyás Judit
99-106
PDF
Az „Üzleti készségfejlesztés francia nyelven” tantárgy tanterve, a tantárgyban rejlő lehetőségek
Szigetváry Nóra
107-112
PDF
A kompetenciafejlesztés új útjai a szaknyelvoktatásban
Hasznos-e egy tolmácsolás kurzus jogász, közgazdász és mérnökhallgatók számára?
Bajzát Tünde
113-119
PDF
Az interkulturális és betegközpontú egészségügyi kommunikáció oktatásának interdiszciplináris lehetőségei
Marshall Barbara
121-127
PDF
Orvostanhallgatók angol szaknyelvi mediációs készségeinek összehasonlító elemzése célzottan felkészített csoportok bevonásával
Magdolna Pálinkás, Viktória Sirokmány;Gábor Gyenes;Attila Gátos, Katalin Fogarasi
129-135
PDF (English)
Az esetmódszer a tanteremben: egy interkulturális kommunikáció kurzus tapasztalatai
Török Judit, Benke Eszter
137-144
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése
Folyóiratunkat indexeli
Nyelv
Hungarian
English
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Open Journal Systems