Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Porta Lingua
Numéro courant
Archives
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Contact
Rechercher
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 2025 No. 2 (2025)
Vol. 2025 No. 2 (2025)
Publiée:
2025-11-20
L'ensemble du numéro
Teljes lapszám - PDF (Hungarian)
A tudományterületek nyelvhasználatának sajátosságai, szakfordítás
A szaknyelvkutatás tématerületei az elmúlt évtizedben angol nyelvű folyóiratok tanulmányainak tükrében
Tünde Bajzát
5-18
PDF (Hungarian)
The multiple functions of the word ‘one’ in research articles
Robin Lee Nagano
19-27
PDF (English)
Egy epizód szaknyelvünk történetéből: visszalatinosítási vita a 20. század elején
Zoltán Sturcz
29-36
PDF (Hungarian)
A könnyen érthető kommunikáció alkalmazhatósága magyar betegtájékoztató oldalakon
Orsolya Vorzsák, Zsuzsa Vladár, Éva Katalin Varga
37-49
PDF (Hungarian)
Szaknyelvi tanterv- és tananyagfejlesztés, hallgatóI motiváció
Időgazdálkodás kezdő szinten: kontrasztív szemlélet és pozitív transzfer a német gazdasági nyelv oktatásában
Olga Baloghné Petkevics, Éva Nagyné Csák
51-59
PDF (Hungarian)
Comparaison des systèmes d’examen de langue ARMA et STANAG 6001 de l’OTAN dans l’enseignement du français militaire en Hongrie
Viktória Göttler
61-69
PDF
Hallgatói motiváció növelése a rendészeti szaknyelvoktatásban digitális eszközök bevonásával
Éva Kovács, Gabriella Ürmösné Simon
71-78
PDF (Hungarian)
Szaknyelv és terminológia
Baleset vagy bántalmazás? A fej-nyak régió sérüléseiről készült dokumentáció helymegjelöléseinek terminológiai vizsgálata
Attila Gátos, Zoltán Patonai, Gábor Gyenes, Katalin Fogarasi
79-85
PDF (Hungarian)
Játékosítás az angol nyelvű terminológia oktatásában: Tőzsdeszimuláció
Károly Polcz, Erika Huszár, Katalin Kiss
87-95
PDF (Hungarian)
A neologizmusokról emberi és gépi logikával
Réka Sólyom
97-105
PDF (Hungarian)
Folyóiratunkat indexeli
Langue
Hungarian
English
Français (France)
Informations
Pour les lecteurs
Pour les auteurs
Pour les bibliothécaires
Open Journal Systems